Seks widziany oczami faceta


Gdy tylko nasze ciała podczas seksu łączą się w jedność, nie ma mowy nad opanowaniem naszych emocji.
Wszystko wokół przestaje istnieć, staje się bez znaczenia. Liczy się tylko kolejny dotyk, ruch penisa, pocałunek. Nasze zmysły są pobudzone do granic możliwości. Biodra falują w każdą stronę, by brać to czego pragniemy. Każdy centymetr naszego ciała staje się mokry od potu, czy też " soku miłości " kobiety.
Jęki, prośby, wywoływanie świętych, a nawet błagania. Wszystko to łączy się w całość, w te cudowne chwile, w których czujemy się jak na haju.

Tak w skrócie można by opisać seks, którego na pewno wielu z was doświadczyło.
Tak może on wyglądać z zewnątrz, ale jak postrzegają go mężczyźni ? Jak oni widzą seks swoimi oczami, jak ich wyobraźnia nazywa naszą waginę czy też inne części ciała ?
Myśląc nad tym tematem, poszperałam trochę w internecie, przyznam, byłam w pozytywnie zaskoczona tym jak mężczyźni ubierają w słowa nasze ciało :)

Zacytuję wam opowieść pewnego mężczyzny, który opisał w kilku zdaniach seks z kobietą jego marzeń.
" Gdy poznałem K, nie sądziłem, że to będzie jedna z tych kobiet, których nie będę chciał wypuścić z łóżka. Każdy nasz kolejny seks, otwierał przede mną nowy wymiar, do którego pragnąłem wejść bez chwili zastanawiania. Pewnego wieczoru, ubrała satynową koszulkę, która idealnie przylegała do jej ciała. Jej sutki sterczały nabrzmiałe z podniecenia, piersi falowały z każdym jej krokiem, który zbliżał ją do mnie. Czułem jak mój penis, staje się coraz bardziej twardy, oraz pulsujący. Złapała mnie za tyłek, odchyliła slipy, i ciepłymi wilgotnymi ustami pieściła każdy centymetr mojego fiuta. Zwariowałem. Pragnąłem więcej. Gdy tylko rozłożyła nogi zobaczyłam, mała słodką wisienkę, która prosiła się abym wylizał ją całą. Wędrowałem językiem, po jej mokrej cipce, zlizując z niej ten cudowny nektar miłości. Łaskotałem jej wargi sromowe, które falowały niczym motyle na wietrze, drażniłem jej dziurkę, która zasysała mój palec, domagając się więcej. K. wiła się z rozkoszy, prosiła abym przestał, ale w tych prośbach, było słychać jęk, który błagał o więcej. Stanowczą ręką odepchnęła mnie od siebie, przyciągnęła moją twarz do swojej, po czym wyszeptała na ucho " zrób ze mną to na co masz ochotę, teraz ! " Rozłożyłem jej nogi, mój penis był na skraju wytrzymania, czułem że gdy tylko wsadzę go do jej ciasnej szparki zaraz eksploduje. Jej cipka pochłonęła go całkowicie , zatopił się w jej delikatnych fałdach. Pieprzyłem ją z całych sił, na jej twarzy rysowała się rozkosz, która nakręcała mnie jeszcze bardziej. Czułem jak pieści moje sutki swoimi.  Pragnąłem dać jej wszystko, mój penis również. Czułem jak jej soki zalewają mi uda. Językiem otulałem jej szyje, ramiona, oraz usta. Usta K, były cudowne, miękkie, soczyste. Tak samo jak jej dziurka. Jej paznokcie coraz mocniej wbijały mi się w plecy, czułem, że daje je to czego pragnie. Z każdym kolejnym pchnięciem mój fiut, był coraz bliżej finału. Jej ciało drżał tak mocno, tak cudownie, gdy zacząłem pieścić językiem jej sutki nadszedł moment w którym K, oszalał, czułem jak jej pochwa zaciska się coraz bardziej, dusząc mojego penisa, co potęgowało mnie jeszcze bardziej. Wielki finał K nadszedł niczym eksplozja wulkanu.Wtedy i ja dałem upust swojemu podnieceniu. W cipkę K, wytrysnęła mleczna wydzielina, czułem jak rozpływa się po każdym centymetrze jej słodkiej wisienki. Pragnąłem wylizać ją całą, z każdych jej i moich soków. Ssałem ją powoli, delektując się jej smakiem. Co doprowadziło ją po raz kolejny do szczytowania. Po wszystkim nasze mokre ciała złączyły się w jedność. "

Tak, tak moje drogie Panie tak swój seks opisuje facet. Wielu z nas wydaje się, że gdybyśmy poprosiły faceta o opisanie swoich przeżyć nie było by to tak ładnie ujęte. Królowały by tam słowa, ruchałem ją, jej cipa była taka ciasna, że mój chuj ledwo to wytrzymał.
A jednak, to co nam się wydaje nie zawsze idzie w parze z tym jak jest naprawdę.
Z wielu tekstów których przeczytałam, prawie każdy facet opisując swój seks, tak miłymi słowami jak ten Pan powyżej. Oczywiście w tym tekście padają również słowa typu pieprzenie itp, ale tylko dlatego, że owa K pragnęła właśnie takiego seksu, seksu który będzie pozbawiony pewnych granic. W ich głowach nasze ciała są czymś cudownym, czymś delikatny. Cipa, dla nich to słodka wisienka, lub cudownie miękka kuleczka. Zwracają uwagę na każdy centymetr naszego ciała. Nasze usta, są dla nich cudownie miękkie, jędrne, kształtne. Opisują nasze ciała jak coś nieskazitelnego, cudownego, a nawet bajkowego. I nawet gdy nie mówią nam tego prosto w oczy, ich umysł wyraża to właśnie takimi słowami.
Oni coraz bardziej pragną mówić nam o swoich uczuciach, o tym kim dla nich jesteśmy. Jak nasze ciała działają na nich. Kochają pieścić, nasze piersi, pośladki, uwielbiają wszystko to co podczas seksu, daje im nasze ciało.
A mogłoby się wydawać, że jest zupełnie inaczej, że liczy się dla nich tylko wsadzenie w nas swojego penisa. Poruszania nim, i wystrzelenie białą wydzieliną zwaną spermą.
Na całe szczęście, okazuje się, że podłych dupków, którzy myślą tylko o swojej przyjemności, z barakiem szacunku do kobiecego ciała jest coraz mniej na tym naszym świecie :)


0 komentarze:

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena