Lubrykanty YES - Czyli kilka słów o dobrym nawilżeniu


Ostatnio w moje ręce wpadł bardzo przyjemny zestaw lubrykantów na bazie wody oraz olejków.
Nie są to standardowe lubrykanty, ponieważ wykonane są w 100 % z naturalnych składników. Jak sami pewnie zauważyliście ostatnio nasz naród ma wielkiego bzika na punkcie eko.
Ubrania, jedzenie, meble, materiały, itp, praktycznie wszystko możemy mieć eko. Dlaczego więc nie wnieść trochę natury do naszej sypialni ?
Lubrykanty oraz żele eko to idealne " wynalazki" dla naszego ciała. Nie podrażniają, nie uczulają, nie zawierają szkodliwych substancji. Plusów takich lubrykantów jest naprawdę wiele.
Nie tylko same lubrykanty są eko, ich opakowania również, ponieważ nadają się do recyklingu.


Ok ale do sedna :)
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po rozpakowaniu pudełka, to fakt, iż lubrykanty nie były po prostu wsadzone do opakowania i zaklejone taśmą. Były one w ślicznej turkusowej siateczce, niby taka mała rzecz a jak cieszy oko kobiety :)
Drugim plusem jest sam pomysł na taki zestaw startowy. Większość z nas kobiet, nie ma daru szybkiej decyzji, z reguły wybranie w sklepie czegokolwiek zajmuje nam mnóstwo czasu.
Szczególnie jeżeli mamy wybrać coś czego nigdy w życiu nie miałyśmy.
Dlatego takim zestawom startowym mówię zdecydowanie TAK.
Nie musimy wybierać jednego czy dwóch lubrykantów spośród 5 proponowanych przez producenta, możemy mieć je wszystkie.
Dopiero po przetestowaniu możemy wybrać te, które szczególnie nam odpowiadają.



Oczywiście możemy testować lubrykanty same, ale po co kiedy mamy koło siebie swojego mężczyznę ? :)
Tak więc uczyniłam, oczywiście nie było mowy o odmowie gdy tylko przedstawiłam swój plan mojemu facetowi :)
Żele te nadają się zarówno to masażu,  masturbacji oraz do stosunku.
Tylko od nas zależy w jaki sposób je wykorzystamy.
W zestawie znalazłam :

25 ml lubrykant wodny (wyprodukowany na bazie wody)
 25 ml lubrykant olejowy (wyprodukowany na bazie organicznych tłuszczów roślinnych)
 5 ml lubrykant wodny w aplikatorze (2 sztuki)
 7 ml saszetka lubrykant
 7 ml saszetka lubrykant


Postanowiłam zacząć testowanie od tych na bazie wody. Ogarnęło mnie miłe zaskoczenie. Żel dawał idealne nawilżenie co przekładało się na wielką przyjemność, która malowała się na twarzy mojego faceta :) Nie wysychał, był praktycznie bezzapachowy. Dość rzadkiej konsystencji, natomiast wystarczyła mała ilość, by zapewnić odpowiednie nawilżenie. Jednym słowem byłam zdecydowanie na tak, chociaż bardziej sprawdza się do stosunku niż do masażu.


Na drugi ogień wzięłam ten na bazie olejków. Jeżeli chodzi o konsystencje zdecydowanie bardziej gęsta, posiadała małe kuleczki, które pod wpływem ciepła rąk oraz ciała przemieniały się w olejek.
Ten lubrykant nie ujął mnie tak podczas pieszczot, jak ten na bazie wody.
Masaż takim olejkiem, wypadał zdecydowanie lepiej. Tutaj pokazał na co go tak naprawdę stać :)
Nie wysychał, nie pozostawiał skóry suchej, bezzapachowy, wprost idealny do masażu.


Każdy z tych lubrykantów znalazł u mnie inne zastosowanie. Zarówno z tego na bazie wody, jak i z tego na bazie olejków jestem zadowolona.
Ogromny plus za ich naturalny skład. Idealna rzecz dla alergików, dla osób które mają dość sztucznych żeli na bazie substancji syntetycznych. Oraz dla tych, którzy pragną mocnego nawilżenia.
Kolejna rzecz, która sprawiła, że jestem jeszcze bardziej na tak, to fakt iż  żele nie lepią się do ciała, oraz nie wysychają.


Żele na bazie wody zawierają aloes, który odżywia skórę oraz ekstrakt z lnu, który znany jest od wieków ze swoich właściwości nawilżających błony śluzowe. Ponadto pH lubrykantu zostało specjalnie opracowane, aby przywracać prawidłowe pH pochwie. Żel ten może być stosowany zarówno z prezerwatywami silikonowymi, lateksowymi i plastikowymi akcesoriami erotycznymi. Jest produktem wegańskim.


Żel na bazie olejków organicznych zawiera naturalne tłuszcze roślinne wysokiej jakości, takie jak: masło shea, olejek ze słodkich migdałów, masło kakaowe, olejek słonecznikowy, witamina E, wosk pszczeli. Można go stosować do zabawek erotycznych plastikowych oraz silikonowych. Uwaga nie można go stosować z prezerwatywami lateksowymi.




Taki zestaw, jak i każdy żel z osobna można znaleźć na stronie internetowej :

 http://greensin.pl/lubrykanty-i-zele/73-yes-zestaw-startowy.html

 Green Sin to internetowy sklep, który żyje w zgodzie z naturą :) Większość ich akcesoriów, jest pochodzenia naturalnego. Jak sami widzicie, nie tylko możecie kupować ekologiczne pomidorki czy ogórki, możecie również mieć ekologiczne seks gadżety :)






1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świtnie, że są takie naturalne żele, rzeczywiście idealne dla osób, które lubią być z naturą na tak :)
Pozdrawiam

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena