Głosowanie EROtrendy 2014 !


Moi drodzy, kilkanaście tygodniu temu pisałam wam o nominacji mojego bloga do nagród Erotrendy 2014.
Właśnie dziś o godzinie 10 rozpoczęło się głosowanie, które zakończy się  o północny w przeddzień rozpoczęcia pierwszego dnia targowego.Tragi rozpoczynają się 17-18 maja 2014 roku.
Jest to dla mnie pierwsza taka nominacja, która dała mi wiele radości. Sam fakt, brania udziału w takim konkursie jest dla mnie czymś ważnym.
Jeżeli mielibyście ochotę oraz chęci wspomóc mojego bloga w głosowaniu na najlepszy wortal, byłby mi strasznie miło :)

Głosować można za pomocą strony internetowej, podaje wam link, klikając w niego wystarczy kliknąć w zakładkę " Nagrody erotrendy " następnie " Głosowanie na laureata nagrody erotrendy " Poszukać nazwę mojego bloga i klikając oddać swój głos :)
Moja nominacja dotyczy " Najlepszego wortalu "


Chciałabym wam jeszcze raz ogromnie podziękować, za to że odwiedzacie mnie i czytujecie te moje wypociny :) Gdyby nie wy, pisanie nie miałby sensu, jeszcze raz wielkie dzięki !

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Głos oddany. Trzymam kciuki ;)

Bliżej zbliżeń pisze...

Dziękuje bardzo :)

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena