Obiecałam, więc słowa dotrzymam


Dziś nie ma dla was wspaniałych rad na poprawę życia seksualnego. Nie będzie również postu, o tym jak sprawić by partner/ partnerka wysławiali nasze imię w niebiosa :)

Dziś krótka notka o obietnicach, a dokładniej mówiąc o jednej, którą złożyłam na forum mojego bloga :)

Zaczynając tworzyć BLIŻEJ ZBLIŻEŃ, sama do końca nie wiedziałam jak ma wyglądać to co chcę wam przekazać. Do kogo głownie kierować moje seks przemyślenia. To co mi przeszkadza, ciekawi oraz bawi w świecie seksu.

 Jak się szybko okazało, to co myślę pragnę kierować do was wszystkich. Bez względu na to czy macie penisa czy waginę, czy wasz wiek to +15 czy też +50, czy jesteście gejami, lesbijkami czy też bi. 

Z każdym kolejnym postem rosła we mnie chęć rozwoju tego co przynosi mi tyle radości. A przede wszystkim rosła chęć rozwoju swojej wiedzy. Wiedzy o tym wszystkim co kryje za sobą słowo seks.

Jak bardzo zdziwiłam się, kiedy statystki z miesiąca na miesiąc pokazywały wyświetlenie nie w dziesiątkach lecz w tysiącach.
Potęgowało to oczywiście uczucie dumy, spełnienia, lecz również dawało kopa do dalszego działania.

Może Bliżej Zbliżeń, nie jest prężnie rozwijającą się stroną, nie ma miliona fanów, czy też nie sprzedaje miejsc reklamowych za steki tysięcy złotych.
Lecz na pewno jest przestrzenią, która bazuje na szczerości oraz szacunku dla swoich odbiorców. Miejscem w którym możecie bez obaw wyrazić swoje zdanie na tematy poruszane w moich postach.

Dlatego też kilka postów temu, obiecałam że stanę na wysokości zadania i zrobię wszystko aby dbać o was, moich czytelników. 
Pierwszym krokiem była obietnica stworzenia fanpage-u. 

Po wielu dniach burzy umysłów, w końcu powstało. Długo wyczekiwane, upragnione logo Bliżej Zbliżeń, za które bardzoo dziękuję. A dziękuje tym bardziej mocnoo ponieważ stworzyła je jedna z najważniejszych osób dla mnie, która była przy mnie od samych początków Bliżej Zbliżeń. 
Mój mężczyzno DZIĘKUJĘ ! :))

Logo zostało stworzone, więc nie pozostało nic innego niż zabranie się za stworzenie obiecanego fanpage-u.
Jak pewnie większość z was wie, nie było to coś bardzo skomplikowanego :) Kilka kliknięć i jest ! 
Po tak długim czasie, mogę oficjalnie zaprosić was moi drodzy czytelnicy na fanpage mojego bloga, który znajdziecie pod linkiem :

https://www.facebook.com/blizejzblizen?ref=hl

Mały krok dla mnie, wielki dla ludzkości :))
Mam nadzieję, że na fejsbukowym forum, nie będziecie bali się wyrażać swoich opinii, będziecie dla mnie inspiracją oraz włączycie się aktywnie w naszą póki co małą społeczność seksualno- erotycznych - odkrywców :)

Tak jak mówiłam, fanpage to tylko jeden mały krok z tysiąca innych jakie zamierzam podjąć by Bliżej Zbliżeń rozwijało się każdego dnia przede wszystkim dla was. Z tego miejsca pragnę wam moim Drodzy Czytelnicy raz jeszcze bardzo podziękować za waszą obecność na moim blogu :) DZIĘKUJĘ ! 

Pozdrawiam 
Patrycja :)






0 komentarze:

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena